Для закордонних партнерів
Усі товари забезпечені гарантією від виробника.
Відповідно до ст. 9 Закону про захист прав споживачів, "споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем".
Обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Умови гарантійного обслуговування:
- Гарантія 3 роки розповсюджується на каркаси та металеві частини.
- Дефекти, що виникли за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийому товару.
- Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення.
- Товар повинен бути доставлений до пункту гарантійного обслуговування за рахунок виробника.
- Товар не підлягає поверненню по закінченню 2-х тижнів з дня придбання (за окремими виключеннями).
- Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
- Підставою гарантії є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром з підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
- Товар, виготовлений під замовлення, поверненню НЕ підлягає.
- Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:
- товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації.
- товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників
- в результаті недбалого поводження із товаром
- при наявності механічних пошкоджень
- у випадку ремонту не уповноваженими особами
- в інших випадках передбачених чинним законодавством